Společně růst

Přihlášky a odhlášky

Přihlášky ke stravování – čipy

Při prvním přihlášení ke stravování si musí každý strávník zakoupit za poplatek bezkontaktní žeton, který platí po celou dobu stravování ve školní jídelně. Při ztrátě čipu si strávník musí zakoupit nový čip.

Na každý nový školní rok se musí strávník znovu přihlásit. Každý strávník obdrží na začátku školního roku přihlášku ke stravování.

Příjem přihlášek a odhlášek

Přihlášky a odhlášky se přijímají v kanceláři ŠJ od 7:00 hod. do  8:00 hod. daného dne.

Odhlášky se zadávají od - do, po uplynutí této doby jsou obědy automaticky přihlášeny podle zadané objednávky na přihlášce. Ukončení stravování ihned nahlásit v kanceláři ŠJ.

NEMOC je nutné odhlásit, dítě v době nemoci nemá nárok na oběd dle Zák.č.76/395/91 paragraf 32. Pouze první den je možné neodhlášený oběd odebrat do jídlonosiče.

PRÁZDNINY  jsou trvale odhlášeny pro všechny strávníky.

PŘI  SPOLEČNÝCH  ŠKOLNÍCH AKCÍCH zodpovídají za včasné odhlášení všem účastníkům třídní učitelé, případně vedoucí jednotlivých akcí.

Výběr jídel

Je možný ze dvou chodů,  a to v pondělí, úterý a čtvrtek. Ve středu a pátek se vaří pouze jeden chod. Strávník má automaticky chod číslo jedna. Pokud má zájem o druhý chod, může si ho označit na internetu. Pomocí internetu lze zároveň odhlašet a přihlašet obědy.

Přihlášky a odhlášky přes internet

Každému strávníkovi je přiděleno uživatelské jméno a heslo, pomocí kterého má přístup na internet.

www.strava.cz - přihlášení uživatele – výběr zařízení  7285 – odeslat – (uživatele a heslo vyplníme přesně jak bylo přiděleno) – odeslat - nápověda je vlevo – vybereme – objednávka stravy – objeví se jídelní lístky, kde si můžeme provést objednávku stravy nebo odhlášky – odeslat

Poslat známému Poslat na e-mail   tisk Tisknout   ↑ Nahoru

loader Načítám...
SYPO
ZUŠ Slatiňany
DAS
APIV
Recyklohraní
Strategické řízení a plánování ve školách
Město Nasavrky
MŠMT
Ekoškola
Ovoce do škol
Šablony II
Mléko do škol